čtvrtek 5. října 2017

Sklízíme chilli






Trošku pikantní příspěvek

aneb Druhá ze tří částí úrody...























Jeden z našich druhů papriček je nejpálivější na světě.
Tipnete si, která to je? :)

6 komentářů:

  1. Já jsem papričkový laik. Ale řekla bych, že nejpálivější budou ty maličké tmavě červené. Což ale určitě nejsou a jsou to nějaké, do kterých bych to neřekla, co? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já tipuji ty dvě tmavší oranžové, trochu pokroucené. Ty tak pálí, že dvě je až běda...:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo hádal tu "pomačkanou, krabatou" světle červenou, hádal správně. Trinidad Scorpion Moruga má pálivost až 2 009 231 SHU. Ani ji nemusíte (nemůžete) jíst, stačí olíznout špičku nože, kterým jste ji rozkrojili a pláčete půl hodiny. :D

    Leni, ty maličké červené jsou pálivé úplně nejmíň, ale i se svými 30 000 SHU, jsou pro mě nepoživatelné. =D
    Díky za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  4. A to je vážně všechny sníte? :-)) Jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sní je můj přítel, já mám pálivé ráda v tak malém množství, že se toho s touhle úrodou snad ani nedá dosáhnout. :D
      Některé jsme usušili a velké množství nasolili do sklenic. Ze zbytku se dělají různé omáčky, ale moc velké experimenty to zatím nejsou. :))

      Vymazat